fbpx

Fahrkarte | Shop

Panorama-Rundfahrt im Schärengarten von Helsinki
IHA-Lines Oy Helsinki Cruises | Fahrkarte | Shop | Ticket Shop

Welcome to IHA-Lines Ltd Helsinki Cruises‘ Ticket Shop by Bokun, a TripAdvisor Company.
Buy tickets easily and fast online: payment methods include Visa, MasterCard, American Express and MobilePay and debit cards and on-line banks by Finnish banks. Paytrail Plc will be shown as the recipient on your bank or credit card statement. Paytrail Plc will forward the payment to IHA-Lines.
This shop is secure and the technology is secured and produced by Bokun, owned by TripAdvisor LLC, and the ticket shop is viewed on this page via Bokun’s secured international booking engine system. Bokun is owned and provided by TripAdvisor LLC. All the payments are secured by Paytrail Plc. Paytrail Plc acts as a collecting payment service provider and is an authorized Payment Institution.

Loading…

GIFT CARDS LUNCH & DINNER CRUISES &
2-PERSON PACKAGES & GIFT CARDS

– Buy tickets for yourself or give as a gift card!

2020 – 2021 GIFT CARDS

GIFT CARDS FOR 2 PERSONS, cruise ticket packages for two persons / gift cards >>

BUSINESS GUESTS GROUPS, TEAM BUILDING EVENTS, CELEBRATIONS, LARGE GROUPS, TRAVEL AGENCIES, TAILOR-MADE TABLE RESERVATIONS FOR FAMILIES & COUPLES
Please contact our cruise office (open Mon-Fri): +358968745050, ihalines@ihalines.fi.

YRITYSRYHMÄT, TIIMIPÄIVÄT, JUHLIEN VIETTÄJÄT JA PERINTEISET PÖYTÄVARAUKSET SEKÄ ASIAKASPALVELU
Yritysryhmät, tiimipäivät ja juhlien viettäjät, syntymäpäivät, perhejuhlat & merkkipäivien viettäjät & yksilölliset pöytävaraukset ja järjestelyt: kaikille risteilyille varaukset ja toiveidenmukaiset järjestelyt joustavasti ja perinteisesti risteilytoimistosta ma-pe myös puhelimitse sekä sähköpostitse +358968745050, ihalines@ihalines.fi.

PAYMENT SERVICE PROVIDER
Paytrail Plc acts as a collecting payment service provider and is an authorized Payment Institution. Paytrail Plc will be shown as the recipient on your bank or credit card statement. Paytrail Plc will forward the payment to the merchant. For reclamations, please contact the website the payment was made to.
Paytrail Plc
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Phone: +358 207 181 830
Business ID 2122839-7

MAKSUPAVELUTARJOAJA
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

BETALNINGSFÖRMEDLARE
Betalningsförmedlingstjänsten utförs och som leverantör står Paytrail Oyj(2122839-7) i samarbete med banker och kreditinstitut. Betalningar med Visa Electron eller MasterCard-kort syns Paytrail Oyj som mottagare i korträkningen och även förmedlar betalningen till köpmannen. Paytrail Oyj har verksamhetstillstånd för betalningsinstitut beviljat av Finansinspektionen. Vid klagomål ber vi er i första hand vara i kontakt med nätbutiken.
Paytrail Oyj
FO-nummer: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä
Telefon: 0207 181830
www.paytrail.com

FORCE MAJOURE
All departure times are local. Sailing schedules may be interrupted and/or cruising times extended due to adverse weather conditions. IHA-Lines cannot accept liability for any costs or inconvenience caused in these and other circumstances where ‘force majeure’ applies, but will try to notify the customers. Force majeure means war, threat of war, civil strife, industrial dispute, blockade, natural or nuclear disaster, bad weather, fire, level of water, terrorist activity, technical or engineering problems, closure of ports or similar circumstances beyond control of IHA-Lines. It may be necessary to use alternative ships on any sailing or to change/withdraw the facilities or services available for various operational, technical or scheduling reasons. The ship owner reserves the right to changes.

MUUTOKSET MAHDOLLISIA -SUBJECT TO ALTERATIONS
Varustamo pidättää oikeuden muutoksiin poiketen siitä, mitä yhtiön esitteissä, internet-sivuilla, lehtimainoksissa, ilmoituksissa, lähtöaikatauluissa, tarjouksissa tai tilausvahvistuksissa on julkistettu. Muutokset risteilyjen aikatauluissa ovat kuitenkin erittäin harvinaisia. The shipowner reserves the right to changes.

THE PREPAID TICKETS & GIFT CARDS ARE NON-REFUNDABLE
ON REGULAR LUNCH, DINNER AND SIGHTSEEING CRUISES
The prepaid tickets and gift cards are non-refundable. The prepaid tickets or gift cards can not be changed and they are valid only as stated on your ticket or gift card. All departure times are local. However, if you are late from the cruise you have booked, you can use your boat ticket on some other cruise departure, if there is room.

ENNAKKOON OSTETUT JA MAKSETUT LIPUT & LAHJAKORTIT
Ennakkoon ostettuja lippuja tai lahjakortteja ei hyvitetä mikäli ne jäävät käyttämättä. Ennakkoon ostettuja lippuja tai lahjakortteja ei vaihdeta. Liput ja lahjakortit ovat ovat voimassa vain lipussa / lahjakortissa määritellysti. Kaikki lähtöajat ovat paikallista Suomen aikaa. Kuitenkin, mikäli myöhästytte varaamaltanne laivaristeilyltä, voitte käyttää laivamatkan jollakin toisella IHA-Linesin risteilylähdöllä, mikäli laivassa on tilaa.

TIETOSUOJASELOSTE – PRIVACY & GDPR POLICY
General Data Protection Regulation (GDPR)
Names of the registers of IHA-Lines Ltd Helsinki Cruises involved:
Henkilötietoja sisältävät rekisterit IHA-Lines Oy Helsinki Cruises -yhtiössä ovat:
– Sähköposti ja varausjärjestelmän kalenteri (e-mail and booking system calendar)
– Laskutus- ja kassajärjestelmät ja vakioasiakkaiden kanta-asiakasrekisteri (invoicing & cashier systems and customer loyalty programme register)
– Työntekijärekisteri (employee register)

Privacy and GDPR policy in English: your booking information, name, customer data and your reservation information is used with highest trust only to the practical arrangements needed to make your cruise arrangement, booking and orders possible, as you wish and as you have booked. Any information or any of your data will not be given to any third party that is outsider to your reservation and booking arrangement. All information and data will be used only for the reservation you have made and to have the possibility to contact you, in order to manage your reservation and your cruise experience and the services you have booked, and to manage your bookings and customer relationship with IHA-Lines Ltd Helsinki Cruises. If you want to contact IHA-Lines Ltd Helsinki Cruises concerning GRPR policy or your reservation or data, please identify your topic clearly and contact the tour operator via this contact form. Thank you.
Contact form concerning privacy policy, please identify your topic and press the send „Lähetä“ button >>

Asiakkaiden tiedot on tallennettu IHA-Lines Oy Helsinki Cruisesin järjestelmiin ja asiakasrekistereihin, jotta asiakkaille voidaan tehdä heidän toivomansa ja tilaamansa varaus heidän toivomallensa risteilylle ja jotta asiakkaaseen voidaan olla yhteydessä ja jotta heidän toivomansa ja tilaamansa risteilyt ja varaukset on tallennettu risteilyn ja tilauksen toteuttamiseksi. Asiakasrekistereissä olevia tietoja käytetään asiakkaan toivoman varauksen ja tilauksen hoitoon ja yhteydenpitoon asiassa sekä asiakassuhteen ylläpitämiseen ja hoitoon.

Rekisterin pitäjä:
IHA-Lines Oy Helsinki Cruises, Meritullintori 6, 00170 HELSINKI, Y-tunnus 0783651-3

Rekisteriasioista vastaava henkilö ja/tai yhteyshenkilö / contact person:
Lasse Ihalainen, IHA-Lines Oy Helsinki Cruises

Rekisterien nimet:
– Sähköposti ja varausjärjestelmän kalenteri (@ihalines.fi)
– Laskutus- ja kassajärjestelmät ja vakioasiakkaiden kanta-asiakasrekisteri
– Työntekijärekisteri

Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus (rekisterin käyttötarkoitus):
Myynti- ja kanta-asiakasrekisterin ylläpitäminen sekä alusten varaustilanteen seuranta ja varaustietojen tallennus

Rekisterin tietosisältö:
Yrityksen ja/tai henkilön nimi, puhelinnumero, sähköpostiosoite, tilaustiedot

Säännönmukaiset tietojen luovutukset ja tietojen siirto EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle:
Tietoja ei luovuteta ulkopuolelle ja tietoja ei siirretä EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle

Rekisterin suojauksen periaatteet:
Tiedot sijaitsevat IHA-Lines Oy Helsinki Cruises hallinnoimalla suojatulla palvelimella. Tietoja käsitellään yrityksen toimipisteissä työasemilla, kaikkiin tietojärjestelmiiin on roolipohjainen käyttäjähallinta.

Rekisteröidyllä on seuraavat oikeudet:
Alla listattuina 13 oikeutta, mitä rekisteröidyillä on.

EU:n tietosuoja-asetus, englanniksi General Data Protection Regulation (GDPR) astuu velvoittavana voimaan 25.5.2018. Tämän jälkeen myös suomalaisten yritysten, järjestöjen ja viranomaisten eli rekisterinpitäjien on tarjottava henkilörekistereissään käsiteltäville rekisteröidyille entistä runsaammin päätäntävaltaa omiin tietoihinsa. Tietosuojalainsäädännön tavoitteena on lisätä yleistä tietoisuutta henkilötietojen käsittelystä ja antaa rekisteröidyille aiempaa enemmän mahdollisuuksia vaikuttaa omien tietojensa prosessointiin. IHA-Lines Oy Helsinki Cruises rekisterinpitäjänä on huolehtinut, että rekisteröidyillä on käytössään seuraavassa listatut oikeudet.

Alla numeroidut ja viitatut EN:n tietosuoja-asetuksen artiklat on kuvattu
selityksineen www.privacy-regulation.eu-sivustolla.

1) Oikeus saada informaatiota henkilötietojen keräämisestä ja käsittelystä (Art 13, Art 14)
Rekisterinpitäjällä on velvollisuus toimittaa rekisteröidyille tietoja henkilötietojen käsittelystä.
2) Oikeus saada pääsy tietoihin (Art 15)
Rekisteröidyllä on oikeus saada rekisterinpitäjältä vahvistus siitä, että häntä koskevia henkilötietoja käsitellään tai että niitä ei käsitellä, ja jos näitä henkilötietoja käsitellään, oikeus saada pääsy henkilötietoihin sekä artiklan sisältämän luettelon lisätiedot.
3) Oikeus tietojen oikaisemiseen (Art 16)
Rekisteröidyllä on oikeus vaatia, että rekisterinpitäjä oikaisee ilman aiheetonta viivytystä rekisteröityä koskevat epätarkat ja virheelliset henkilötiedot. Ottaen huomioon tarkoitukset, joihin tietoja käsiteltiin, rekisteröidyllä on oikeus saada puutteelliset henkilötiedot täydennettyä, muun muassa toimittamalla lisäselvitys.
4) Oikeus tietojen poistamiseen eli oikeus tulla unohdetuksi (Art 17)
Rekisteröidyllä on oikeus saada rekisterinpitäjä poistamaan rekisteröityä koskevat henkilötiedot ilman aiheetonta viivytystä, ja rekisterinpitäjällä on velvollisuus poistaa henkilötiedot ilman aiheetonta viivytystä, edellyttäen, että jokin artiklassa luetelluista kuudesta perusteesta täyttyy.
5) Oikeus käsittelyn rajoittamiseen (Art 18)
Rekisteröidyllä on oikeus siihen, että rekisterinpitäjä rajoittaa käsittelyä, jos kyseessä on yksi asetuksessa luetellusta neljästä perusteesta, kuten jos rekisteröity kiistää henkilötietojen paikkansapitävyyden.
R6) Oikeus saada rekisterinpitäjä ilmoittamaan oikaisusta, poistosta ja käsittelyn rajoittamisesta tietojen vastaanottajille (Art 19)
Rekisterinpitäjän on ilmoitettava kaikenlaisista henkilötietojen oikaisuista, poistoista tai käsittelyn rajoituksista jokaiselle vastaanottajalle, jolle henkilötietoja on luovutettu, paitsi jos tämä osoittautuu mahdottomaksi tai vaatii kohtuutonta vaivaa. Rekisterinpitäjän on ilmoitettava rekisteröidylle näistä vastaanottajista, jos rekisteröity sitä pyytää.
7) Oikeus siirtää tiedot järjestelmästä toiseen (Art 20)
Rekisteröidyllä on oikeus saada häntä koskevat henkilötiedot, jotka hän on toimittanut rekisterinpitäjälle, jäsennellyssä, yleisesti käytetyssä ja koneellisesti luettavassa muodossa, ja oikeus siirtää kyseiset tiedot toiselle rekisterinpitäjälle sen rekisterinpitäjän estämättä, jolle henkilötiedot on toimitettu, jos käsittely perustuu suostumukseen tai sopimukseen ja käsittely suoritetaan automaattisesti. Kun rekisteröity käyttää oikeuttaan siirtää tiedot järjestelmästä toiseen, hänellä on oikeus saada henkilötiedot siirrettyä suoraan rekisterinpitäjältä toiselle, jos se on teknisesti mahdollista.
8) Vastustamisoikeus (Art 21)
Rekisteröidyllä on oikeus henkilökohtaiseen erityiseen tilanteeseensa liittyvällä perusteella milloin tahansa vastustaa häntä koskevien henkilötietojen käsittelyä, joka perustuu tiettyihin 6 artiklan alakohtiin, kuten profilointia. Rekisterinpitäjä ei saa enää käsitellä henkilötietoja, paitsi jos rekisterinpitäjä voi osoittaa, että käsittelyyn on olemassa huomattavan tärkeä ja perusteltu syy, joka syrjäyttää rekisteröidyn edut, oikeudet ja vapaudet tai jos se on tarpeen oikeusvaateen laatimiseksi, esittämiseksi tai puolustamiseksi.
Jos henkilötietoja käsitellään suoramarkkinointia varten, rekisteröidyllä on oikeus milloin tahansa vastustaa häntä koskevien henkilötietojen käsittelyä tällaista markkinointia varten, mukaan lukien profilointia silloin kun se liittyy tällaiseen suoramarkkinointiin.
9) Oikeus olla joutumatta automatisoitujen päätösten kohteeksi (Art 22)
Rekisteröidyllä on oikeus olla joutumatta sellaisen päätöksen kohteeksi, joka perustuu pelkästään automaattiseen käsittelyyn, kuten profilointiin, ja jolla on häntä koskevia oikeusvaikutuksia tai joka vaikuttaa häneen vastaavalla tavalla merkittävästi. Edellä olevaa ei sovelleta, jos päätös on välttämätön rekisteröidyn ja rekisterinpitäjän välisen sopimuksen tekemistä tai täytäntöönpanoa varten tai perustuu rekisteröidyn nimenomaiseen suostumukseen.
10) Oikeus saada tieto rekisterinpitäjään kohdistuneesta tietoturvaloukkauksesta (Art 34)
Kun henkilötietojen tietoturvaloukkaus todennäköisesti aiheuttaa korkean riskin luonnollisten henkilöiden oikeuksille ja vapauksille, rekisterinpitäjän on ilmoitettava tietoturvaloukkauksesta rekisteröidylle ilman aiheetonta viivytystä.
11) Oikeus tehdä valitus valvontaviranomaiselle (Art 77)
Jokaisella rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus valvontaviranomaiselle, erityisesti siinä jäsenvaltiossa, jossa hänen vakinainen asuinpaikkansa tai työpaikkansa on taikka jossa väitetty rikkominen on tapahtunut, jos rekisteröity katsoo, että häntä koskevien henkilötietojen käsittelyssä rikotaan tätä asetusta, sanotun kuitenkaan rajoittamatta muita hallinnollisia muutoksenhakukeinoja tai oikeussuojakeinoja.
12) Oikeus tehokkaisiin oikeussuojakeinoihin rekisterinpitäjää vastaan (Art 79)
Jokaisella rekisteröidyllä on oikeus tehokkaisiin oikeussuojakeinoihin, jos hän katsoo, että hänen tähän asetukseen perustuvia oikeuksiaan on loukattu sen takia, ettei hänen henkilötietojensa käsittelyssä ole noudatettu tätä asetusta, sanotun kuitenkaan rajoittamatta käytettävissä olevien hallinnollisten muutoksenhakukeinojen tai muiden kuin oikeudellisten oikeussuojakeinojen käyttöä, mukaan lukien oikeus tehdä valitus valvontaviranomaiselle.
13) Oikeus saada korvaus aiheutuneista vahingoista (Art 82)
Jos henkilölle aiheutuu tämän asetuksen rikkomisesta aineellista tai aineetonta vahinkoa, hänellä on oikeus saada rekisterinpitäjältä tai henkilötietojen käsittelijältä korvaus aiheutuneesta vahingosta.
Yhteydenotto näistä asioista tapahtuu aina yleisellä yhteydenotto- ja viestilomakkella, käsittelyn jälkeen rekisterinpitäjä ottaa yhtetyttä rekisteröidyille. Lomakkeen viestikentään tulee selkeästi kuvata mistä asiasta on kyse:
Yhteydenottolomake / Contact form, please identify your topic >>

IHA-Lines Oy Helsinki Cruises – IHA-Lines Ab Helsinki Cruises – IHA-Lines Ltd Helsinki Cruises
Meritullintori 6, FI-00170 Helsinki, Finland, tel. +358968745050, ihalines@ihalines.fi

Home Fahrkarte | Shop