Takaisin etusivulle >>
 
HELSINKI-RISTEILYT
Reittikartta
Aikataulu & hinnasto
LOUNASRISTEILYT
Merilounas tai à la carte
Pöytävaraus lounaalle
ILLALLISRISTEILYT
Àla carte ja viinilista
Pöytävaraus illalliselle
LAHJAKORTIT
Anna kesäinen elämys
KUIVASAARI-RETKET
Koe suljettu linnake
 
> Asiakkaamme kertovat
> Lehtijuttuja risteilyiltä
> Kuvagalleriat
> PDF-esitteet
> Esitetilaukset
> Hyvä tietää
> Anna palautetta

 
 

ANNA PALAUTETTA

Pienetkin asiat ovat tärkeitä

Risteilyvieraanamme teidän ja seurueenne aidot kokemukset ovat avainasemassa laadun ja toiminnan kehittämisessä.

Anna meille 1/2 minuttia ja kerro miten risteily sujui. Ehkä kerrotte myös mikä oli parasta ja missä taas voisimme parantaa
- jotta voimme oppia oikeista kokemuksista,
- ja jotta te voitte nauttia parannuksista!


Palautelomake aukeaa automaattisesti alla olevista linkeistä. Vastaukset tallentuvat matkailualan Laatutonni-laatujärjestelmään. Kaikki Laatutonnin kautta annetut vastaukset koostuvat laajemmiksi kokonaisuuksiksi eikä yksittäistä vastausta voi tunnistaa kyselyjen tuloksista saatavista koosteraporteista.

Vastaaminen vie aikaa noin 1/2 minuuttia
- kiitos kun kerrot miten on sujunut!

Palautelomake:
Vastaa tästä linkistä!

IHA-Lines on mukana Matkailun edistämiskeskuksen (MEK) Laatutonni-laatujärjestelmässä. Kehitämmekin toimintaamme osana koko maan kattavaa laatuohjelmaa. Järjestelmästä myös MEK saa puolueetonta tietoa yritysten toiminnan laadusta ja voi siten suositella parhaiksi arvioituja suomalaisia palveluja. Esimerkiksi kesällä 2010 keräsimme 4 544 numeerisessa muodossa olevaa vastausta laatujärjestelmän avulla. Lisätietoa laatujärjestelmästä.