ANNA PALAUTETTA
Pienetkin asiat ovat tärkeitä
Risteilyvieraanamme teidän ja seurueenne aidot kokemukset ovat avainasemassa laadun ja toiminnan kehittämisessä.
Anna meille 1/2 minuttia ja kerro miten risteily sujui. Ehkä kerrotte myös mikä oli parasta ja missä taas voisimme parantaa
- jotta voimme oppia oikeista kokemuksista,
- ja jotta te voitte nauttia parannuksista!
Palautelomake aukeaa automaattisesti alla olevista linkeistä. Vastaukset tallentuvat matkailualan Laatutonni-laatujärjestelmään. Kaikki Laatutonnin kautta annetut vastaukset koostuvat laajemmiksi kokonaisuuksiksi eikä yksittäistä vastausta voi tunnistaa kyselyjen tuloksista saatavista koosteraporteista.
Vastaaminen vie aikaa noin 1/2 minuuttia
- kiitos kun kerrot miten on sujunut!
Palautelomake:
Vastaa tästä linkistä!
IHA-Lines on mukana Matkailun edistämiskeskuksen (MEK) Laatutonni-laatujärjestelmässä. Kehitämmekin toimintaamme osana koko maan kattavaa laatuohjelmaa. Järjestelmästä myös MEK saa puolueetonta tietoa yritysten toiminnan laadusta ja voi siten suositella parhaiksi arvioituja suomalaisia palveluja. Esimerkiksi kesällä 2010 keräsimme 4 544 numeerisessa muodossa olevaa vastausta laatujärjestelmän avulla. Lisätietoa laatujärjestelmästä.
|