Takaisin etusivulle >>
 
Varaa koko laiva
Asiakkaamme kertovat
Laivat, useita erilaisia
Risteilyhinnasto
 
Valmiita esimerkkejä
Henkilömäärän mukaan
Kestoajan mukaan
Budjetin mukaan
Yritysristeilyt ja edustus
Kansainväliset seurueet
Henkilökunnan risteilyt
Yhdistysten tilaisuudet
Syntymäpäivät, häät
sekä yksityiset juhlat

Saari- ja elämyskohteita
Sipoon Kaunissaari
Kuivasaaren linnake
Söderskärin majakka
 
Maistuvat tarjoilut
Tarjouspyyntölomake
 
> Kuvagalleriat
> Sopivia lähtösatamia
> Usein kysyttyä
> PDF-esitteet
> Esitetilaukset
> Hyvä tietää
> Anna palautetta
 
 
 

ANNA PALAUTETTA

Pienetkin asiat ovat tärkeitä

Risteilyvieraanamme teidän ja seurueenne aidot kokemukset ovat avainasemassa laadun ja toiminnan kehittämisessä.

Anna meille 1/2 minuttia ja kerro miten risteily sujui. Ehkä kerrotte myös mikä oli parasta ja missä taas voisimme parantaa
- jotta voimme oppia oikeista kokemuksista,
- ja jotta te voitte nauttia parannuksista!


Palautelomake aukeaa automaattisesti alla olevista linkeistä. Vastaukset tallentuvat matkailualan Laatutonni-laatujärjestelmään. Kaikki Laatutonnin kautta annetut vastaukset koostuvat laajemmiksi kokonaisuuksiksi eikä yksittäistä vastausta voi tunnistaa kyselyjen tuloksista saatavista koosteraporteista.

Vastaaminen vie aikaa noin 1/2 minuuttia
- kiitos kun kerrot miten on sujunut!

Palautelomake:
Vastaa tästä linkistä!

IHA-Lines on mukana Matkailun edistämiskeskuksen (MEK) Laatutonni-laatujärjestelmässä. Kehitämmekin toimintaamme osana koko maan kattavaa laatuohjelmaa. Järjestelmästä myös MEK saa puolueetonta tietoa yritysten toiminnan laadusta ja voi siten suositella parhaiksi arvioituja suomalaisia palveluja. Esimerkiksi kesällä 2010 keräsimme 4 544 numeerisessa muodossa olevaa vastausta laatujärjestelmän avulla. Lisätietoa laatujärjestelmästä.